Pomysł na wyjasnienie tematu całkiem dobry :-) mega brutalny motyw w ta jego siostrą, jednak takie skłonności mógł tylko wyjaśnić naprawdę mocny motyw. Jeśli można tutaj mówić o częściach to ta była naprawdę obrzydliwa, poprzednie bardziej psychologiczne A tutaj zostało to mocno " ucielesnione" . Gdybym spotkała...
po pierwszych scenach myślałem że pomyliłem filmy.
w sumie to chyba tak się stało bo za miast psychologicznego dreszczowca zobaczyłem nudny film o kolejnym mścicielu.
cal y czas czekam na dzieło o Hannibalu o porównywalnym poziomie do Milczenia owiec
W sumie to dosyć ciekawy pomysł na wyjaśnienie lat młodości Hannibala... może niezbyt ambitnie ale całkiem ok... Sam film raczej tylko niezły chociaż ma coś w sobie... Naciągam do 7 chyba tylko ze względu na świetne 3 części z Hopkinsem... mam słabość do Lectera...
Czy Hannibal był Z Niemców bałtyckich? Wiemy, że w 39 na skutek paktu Ribentropp-Mołotow
ludność z Pribałtiki przesiedlano do Rzeszy.
Milczenie oceniłem na 9, Czerwonego Smoka i Hannibala na 8, ale ta część jest niestety najsłabsza. Głównie dlatego, że zabrakło Hopkinsa, który potrafił wprowadzić zajebiście magiczną wręcz atmosferę i klimat ;) Ogólnie rzecz biorąc film całkiem całkiem i warto obejrzeć, choć jest trochę słabszy na tle poprzedników ;D
Film sam w sobie jest troche przynudnawy zreszta jak wszystkie filmy o Hannibalu(czerwony smok
najlepszy) ale mimoto przykuwa uwage i czekam na rozwój zdarzen. Wiec za sama historie smialo
mozna dac 6-7 ale to co odwalil glowny aktor wcielajac sie w hannibala to mistrzostwo bije na glowe
moim zdaniem reszte...
Liczyłam na coś więcej. Przede wszystkim - większy nacisk na kształtowanie się psychiki Lectera. A tutaj wszystko było strasznie naiwne i uproszczone.. A potencjał był, bo pomysł z siostrą świetny!
Cały film rozpoczyna się w czasach II wśw. I historia jest ciągle w tle tego filmu.
1 Jedna ze scen pokazuje jak w 1944 na Litwie(?)( a czy to nie przypadkiem zgodnie z prawem międzynarodowym teren Polski rejon Wileńszczyzny zagarnięte przez Litwę w 1939 a potem wcielone przez ZSRR ) rozstrzeliwuje się Żydów. Scena...
Nieźle. Wciąż świetny poziom. Tasiemca uznaję za udanego:
Milczenie Owiec (1991) - 9/10
Hannibal (2001) - 7/10
Czerwony Smok (2002) - 7/10
Hannibal. Po drugiej stronie maski (2007) - 7/10
Szkoda tylko, że nie udało mi się zdobyć Czerwonego Smoka z 1986.
... tych co nam to puścili! Miałam chyba... 8, 9 lat. Jechałam na kolonie, ze starszą (o mocnych nerwach) koleżanką. Tymczasowi opiekunowie stwierdzili, że pełnoletni uczestnicy ( 18-20 lat)
będą się nudzić na bajce. Na początku myślałam, że to tylko nudny, wojenny film. Potem się zaczeło. W pewnej części był jakiś...
Zwrócił ktoś uwagę na świetną rolę Rhysa Ifansa? Bardzo utalentowany aktor, można to zrozumieć, jeżeli obejrzy się kilka filmów z jego udziałem i porówna postaci.
Scenariusz jest oparty po części na rozdziale z książki "Hannibal" Thomasa Harrisa, który jest retrospekcją na temat zdarzeń, które doprowadziły do tego że Hannibal Lecter stał się zabójcą.
Czy ktoś wie o którym rozdziale jest mowa? Jak ktoś zna jego numer albo nazwę to poproszę napisać.
JW.
Milczenie owiec i Czerwony smok najlepsze, reszta mogła wogóle nie powstawać jeśli o mnie chodzi.
Choć w sumie hanibal nie był taki zły, ale zakończenie z milczenia owiec o wiele lepsze , patrząc z
perspektywy chronologicznej.
Jak go oglądałam dobre kilka lat temu w kinie. Nadal pamiętam, jakie wrażenie zrobił na mnie
początek, ten wątek z siostrą Lectera. Ale do cholery jasnej, później było coraz gorzej,, na scenach
, które raczej miały przerazić, te całe hektolitry krwi po prostu już mnie rozsmieszały. Wielkie nic w
porównaniu z...